Kvalitet i arbeid.

Vårt team består av pålitelige og lojale renholdere som legger sin stolthet i arbeidet sitt. Alle våre løsninger tilpasses kundens behov og ønsker og evalueres underveis. Hos oss er renholderen i fokus.

AHN Service_450.jpg

De som utfører oppdrag for våre kunder er selskapets viktigste ressurs og er verdifulle. De blir godt tatt vare på. Med denne tankegangen har AHN Service opparbeidet seg mange trofaste kunder over flere år. Vi er stolte over å ha sørget for godt og kvalitetssikret renhold i kontorer, forretningsbygg, butikker, barnehager, skoler og borettslag blant annet. Benytter du AHN Service investerer du i et godt og langvarig samarbeid.

Det er mange som tenker at renholdsavtalen skal være billig. Man er selvsagt enig i at ingen skal betale mer enn man må, men AHN Service sin policy er å treffe riktig pris. Gjerne i samarbeid med kunden. Får man en god kjemi og føler det er godt grunnlag for ett godt samarbeid, ja da blir vi nok enige om prisen også tenker vi. Det er bedre å betale litt mer og slippe for mye problemer med renholdet enn å ha en billig avtale og aldri være fornøyd. Det er derfor vi sier: Det er viktig å sammenlikne epler med epler og ikke med pærer.